• Boisko Orlik w czasie wakacji

          • DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. MARII DĄBROWSKIEJ W JAROSŁAWCU INFORMUJE, ŻE ZGODNIE Z POLECENIEM WÓJTA GMINY SITNO BOISKO ORLIK PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W OKRESIE WAKACJI OTWARTY JEST:

            WTOREK, ŚRODA, CZWARTEK, PIĄTEK

            Od godz.10.00- do godz. 18.00 BEZ NADZORU od godz. 18.00-22.00  TAK JAK DOTYCHCZAS

            SOBOTA – 16.00-20.00

            NIEDZIELA – 11.00-21.00  BEZ NADZORU

            PONIEDZIAŁEK – ZAMNKNIĘTY

            PRZEBYWANIE NA TERENIE SZKOŁY PO GODZ. 22.00 JEST ZABRONIONE.

             

            NIE PRZESTRZEGANIE TEGO ZAKAZU SKUTKOWAĆ BĘDZIE WEZWANIEM POLICJI

          • List do Uczennic i Uczniów z okazji zakończenia roku szkolnego 2016/2017

            Drogie Uczennice, Drodzy Uczniowie

            szukam wakacyjnych liderów. Nie muszą być najwięksi i najsilniejsi, dobrego lidera cechuje przede wszystkim mądrość i odpowiedzialność za członków grupy. Lider, to ktoś kto wstawi się za słabszym, zareaguje na krzywdę innych, dostrzeże niebezpieczeństwo, powie „nie” zbędnemu ryzyku. Czy są wśród Was tacy? Nie mam wątpliwości, że tak!

            Zakończenie roku szkolnego to najwłaściwszy moment, aby zwrócić Waszą uwagę na kwestię bezpieczeństwa. Moi drodzy, bezpieczeństwo to nie puste hasło, slogan czy internetowy hasztag, który wymyślili dorośli, aby uprzykrzyć wam wakacje. Za tym słowem kryje się najwyższa troska o to, aby wasz – nie ma co ukrywać - najlepszy czas w roku, upłynął bez niepotrzebnych problemów.

            W nadchodzące wakacje aktualne pozostają hasła kampanii społecznej Rzecznika Praw Dziecka – „Odwaga ratuje życie” (www.odwagaratujezycie.pl). Odwaga to nie brak strachu przed skokiem do nieznanej wody, to przede wszystkim umiejętność podejmowania mądrych decyzji, zdolność do asertywnych postaw, odpowiedzialność za siebie i bliskich.

            Pamiętajcie, że wokół macie dorosłych, których zawsze możecie poprosić o pomoc. Warto słuchać ich rad, rozmawiać, nie dąsać się, że czegoś zabraniają. Ich też, kilka lub kilkanaście lat wcześniej ktoś ostrzegał przed wakacyjnymi niebezpieczeństwami. Do Waszej dyspozycji jest bezpłatna linia Dziecięcego Telefonu Zaufania Rzecznika Praw Dziecka 800 12 12 12.

            Przy okazji, apeluję do dorosłych o stworzenie podczas wakacji możliwie najlepszych warunków do wypoczynku dzieci. Niezależnie, czy bawią się na placach zabaw (pamiętajmy o stanie technicznym!), czy pod opieką wychowawców na koloniach i obozach (wierzę, że dacie radę jak co roku!) - dorośli mają obowiązek respektować prawa najmłodszych, a te zaczynają się od ludzkiego szacunku.

            Wszystkim życzę dużo słońca i uśmiechu! Wypoczywajcie bezpiecznie!

            Wakacyjni liderzy – trzymam za was kciuki!

            Wasz Rzecznik

            Marek Michalak

          • Ubezpieczenie 2017/2018

          • Rada Rodziców dokonała w dniu 20.06. 2017 firmy ubezpieczeniowej COMPENSA na rok szkolny 2017/2018. Składki w szkole podstawowej wynoszą 41.00 zł, w oddziale przedszkolnym 34, 00zł.

          • „Dobroć to piękno duszy ludzkiej,
            które nie przemija
            bowiem pokazuje
            jak być wartościowym człowiekiem”
            PODZIĘKOWANIA

             

            Dyrektor Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Jarosławcu oraz społeczność szkolna
            SKŁADAJĄ SERDECZNE PODZIĘKOWANIA
            rodzicom, sponsorom, strażakom, dzieciom i uczniom, uczestnikom konkursów 
            i pokazów oraz wszystkim osobom zaangażowanym w przygotowanie i przeprowadzenie 
            XI Festynu Rodzinnego „Czas na zdrowie” w Jarosławcu.

            Za owocną współpracę oraz nieocenioną pomoc i ofiarność wyrażamy głęboką wdzięczność.
            Dziękujemy wszystkim za bezcenne wsparcie i ogromne zaangażowanie.
            Okazywana przez Państwa przyjazna dłoń jest dowodem na istnienie ludzi dobrej woli, którzy wspierają wszelką działalność na rzecz społeczności lokalnych.


            Jarosławiec 2017

        • WIKTORIA ADAMCZUK WŚRÓD LAUREATÓW WOJEWÓDZKIEGO KONKURSU POLONISTYCZNEGO
          • WIKTORIA ADAMCZUK WŚRÓD LAUREATÓW WOJEWÓDZKIEGO KONKURSU POLONISTYCZNEGO

          • Dnia 12 maja 2017 roku w auli Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego odbyła się wojewódzka gala podsumowująca konkursy przedmiotowe i tematyczne organizowane przez Lubelskiego Kuratora Oświaty we współpracy z Lubelskim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli.

            W bieżącym roku szkolnym nasza szkoła może poszczycić się otrzymaniem tytułu laureata wojewódzkiego konkursu polonistycznego przez Wiktorię Adamczuk, uczennicę klasy VI a.

            Wiktorię do konkursu przygotowywała nauczycielka języka polskiego, pani Joanna Szajewska.

             Z rąk Lubelskiego Kuratora Oświaty, pani Teresy Misiuk, Wiktoria  otrzymała dyplom uznania oraz pamiątkową książkę. Uroczystość uświetniły występy uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 21 w Lublinie.

            Gratulujemy sukcesu uczennicy, nauczycielowi i rodzicom!

            Zapraszamy do galerii.

          • Lista kandydatów przyjętych do przedskola

          • Lista  kandydatów przyjętych

            do Oddziałów Przedszkolnych w Jarosławcu

            na rok szkolny 2017/18

             

             

            Na podstawie art. 20zc ust. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2013 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz innych ustaw (Dz. U. z 2014 r., poz.7), Zarządzenia N r 1/2014 Dyrektora Szkoły z dnia 28.02.2014 w sprawie zasad i kryteriów rekrutacji do przedszkola, Komisja Rekrutacyjna powołana Zarządzeniem Nr 3 Dyrektora Szkoły im. Marii Dąbrowskiej  w Jarosławcu z dnia 10.04.2015.
            po przeprowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym

            1. przyjmuje na rok szkolny 2017/2018 niżej wymienionych kandydatów:

            L.p.

            Nazwisko i imię dziecka

            1.  

            Łagowska Nikola

            1.  

            Rusak Rafał

            1.  

            Harczuk Dawid

            1.  

            Golec Katarzyna

            1.  

            Samulak Oliwia

            1.  

            Waśko Emilia

            1.  

            Marciniewicz Agata

            1.  

            Ordyniec Amelia

            1.  

            Bukała Nadia

            1.  

            Walczuk Lena

            1.  

            Walczuk Nina

            1.  

            Jaworska Zofia

            1.  

            Palikot Wiktoria

            1.  

            Ożóg Nikola

            1.  

            Małek Jakub

            1.  

            Makowski Oliwier

             

            Spoza gminy

            1.  

            Skorupa Igor

            1.  

            Koprowski Michał

            1.  

            Góźdź Paweł

             

             

             

             

          • Postępowanie rekrutacyjne do klas pierwszych

          •  

            Zarządzenie Nr 11/2017

            Wójta Gminy Sitno

            z dnia I7 marca2017 r.

             

             

            w sprawie harmonogramu czynności postępowaniu rekrutacyjnym do klas pierwszych szkół podstawowych Gminy Sitno w roku szkolnym 2017/2018.

             

            Na podstawi e aft. 204 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę- Prawo oświatowe (Dz. U. ż0I7 r. poz. 60).

             

            §1

            Ilekroć w niniejszym  zarządzeniu jest mowa o ustawie - należy przez to rozumieć  ustawę z dnia 7 wrzęśńa1991r. o systemie oświaty.

             

            §2

             

            W postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 20I7l20I8 do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym  jest Gmina Sitno, określa się następujące terminy:

             

            1) Składanie wniosków  o przyjęcie do szkoły podstawowej  wraz z dokumentami potwierdzającymi  spełnienie przez kandydata warunków  lub kryteriów  branych pod uwagę w postępowaniu  rekrutacyjnym – termin : od dnia 20 marca do 14 kwietnia  20l7r.

             

            2) Weryfikacja przez   komisję rekrutacyjną wniosków   o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata  warunków  lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu  rekrutacyjnym -  termin: od 18 do 20 kwietnia 2017r.

             

            3) Podanie do publicznej wiadomości przez komisje rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych - termin dniu 21 kwietnia 2017r.

             

            4) Potwierdzenie  przez rodzica kandydata  woli przyjęcia do szkoły podstawowej w postaci pisemnego oświadczenia - w terminie: do dnia 21 kwietnia 2017r.

            §3

             

            Wykonanie zarządzeń powierza się  dyrektorom szkół w Gminie Sitno

             

             

             

             

          •  W A K A C J E    2017

          •  

            W okresie wakacji 2017 roku KRUS zorganizuje  turnusy  rehabilitacyjne  dla  dzieci  rolników uprawnionych  do świadczeń  Kasy ,  na   których  wypoczynek  będzie  łączony  z programem  rehabilitacji  leczniczej  w  zakresie:

            -  wad  i  chorób  narządów  ruchu,

            -  chorób układu  oddechowego.

            Dla dzieci z terenu województwa lubelskiego:

            ·   Turnus   rehabilitacyjny  dla   dzieci  z  wadami  i  chorobami   układu  ruchu  zorganizowany zostanie w  Centrum Rehabilitacji  Rolników KRUS  w Horyńcu  Zdroju 
            w  terminie 16.07 - 05.08.2017r.

             

            ·     Turnus  rehabilitacyjny  dla   dzieci  z chorobami  układu  oddechowego  zorganizowany  zostanie  w Centrum Rehabilitacji  Rolników KRUS  w Iwoniczu  Zdroju    w  terminie  18.07 -  07.08.2017r.

             

            Szczegółowe informacje  w Oddziale Regionalnym / Placówkach Terenowych KRUS Lublin lub na stronie internetowej www.krus.gov.pl

            Wnioski należy składać  w  nieprzekraczalnym terminie do 05.05.2017r. w Placówce Terenowej  KRUS w Biłgoraju

             

          • Zamieszanie w krainie bajek

          • W środę 1 marca, klasa IIIB zaprezentowała przedstawienie pod tytułem "Zamieszanie w krainie bajek". Mali aktorzy zachęcali uczniów naszej szkoły do sięgnięcia po dzieła literatury dziecięcej. Zapraszamy do galerii.

          • Przedstawienie klasy piątej

          • 10 marca 2017 roku  uczniowie klasy piątej na lekcji  języka polskiego przygotowali przedstawienie pt. „Demeter i Kora” na podstawie poznanego mitu.

            Piątoklasiści sumiennie wywiązali się ze swoich zadań. Nie tylko nauczyli się przydzielonych ról,  ale również przygotowali ciekawą scenografię.

            Mamy nadzieję, że udział w inscenizacji rozbudzi w uczniach zainteresowania teatralne.

            Zapraszamy do galerii.

          • Jamużna Wielkopostna

          • Jamużna Wielkopostna to akcja charytatywna organizowana przez Caritas Polska. Celem akcji jest uwrażliwienie dzieci i młodzieży na problemy bliźnich oraz realna pomoc dla nich. Do skarbonki jałmużny Wielkopostnej przez okres Wielkiego Postu zbierane będą datki będące równowartością drobnych przyjemności, których każdy może sobie odmówić.      

             

            Akcję zbierania tzw. „ Jałmużny Wielkopostnej” w szkole prowadzi codziennie Samorząd Uczniowski.

             

          • Rekrutacja - Oddziały przedszkolne

          •  

            Zasady rekrutacji, kryteria i warunki przyjęć do Oddziałów Przedszkolnych w Jarosławcu

             

             

             

            Załącznik nr  1

            do Zarządzenia Dyrektora Nr 1

            z dnia 30.01.2017 r.

             

             

            Regulamin rekrutacji do oddziałów przedszkolnych w Jarosławcu

            – zasady, tryb, postępowanie, dokumentacja

             

             

            Podstawy prawne:

             

            1. Rozdział 2 a ustawy z dnia 6 grudnia 2013 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2014 r., poz. 7).

             

            1. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 maja 2001 r. w sprawie ramowych statutów publicznego przedszkola oraz publicznych szkół (Dz.U. Nr 61, poz. 624 z późn zm.).

             

            1. Ustawa z dnia 9 grudnia 2011 r o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2013 r., poz.135)

             

            1. Statut Szkoły Podstawowej wJarosławcu

             

             

             

            Rozdział I

            Postanowienia ogólne

             

            § 1.

             

            1. Regulamin nie dotyczy przyjęcia dziecka do oddziałów w trakcie roku szkolnego.
              W tym przypadku decyzję o przyjęciu podejmuje dyrektor.
            2. Zapisy Regulamin Rekrutacji do oddziałów przedszkolnych w Jarosławcu zwany dalej „Regulaminem”,określa ogólne zasady przyjmowania kandydatów do oddziałów, tryb postępowania rekrutacyjnego, kryteria naboru, rodzaj dokumentów niezbędnych w postępowaniu rekrutacyjnym orazzakres uprawnieńi obowiązków Komisji Rekrutacyjnej. Regulamin stosuje się do dzieci posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, których rodzice ubiegają się o przyjęcie dziecka do oddziałów ze względu na to, że szkoła przy której działają Oddziały Przedszkolne są publiczną placówką ogólnodostępną.
            3. Rejestracja kandydatów do przedszkola odbywa się w formie papierowej
            4. Rekrutacja prowadzona jest na wolne miejsca. Informację o liczbie wolnych miejsc na dany rok szkolny podaje do publicznej wiadomości dyrektor. Informacja umieszczana jest
              na tablicy ogłoszeń w holu głównym. Informacja podawana jest na 6 dni przed terminem rekrutacji, po rozpatrzeniu deklaracji rodziców o kontynuowanie wychowania przedszkolnego przez dzieci uczęszczające już do przedszkola.
            5. Dyrektor podaje do publicznej wiadomości w formie ogłoszonego komunikatu informacje o terminie rekrutacji, kryteriach, wymaganych dokumentach i warunkach przyjęcia dziecka do przedszkola.
            6. Postępowanie rekrutacyjne przeprowadza Komisja Rekrutacyjna, powoływana przez dyrektora .
            7. Oddziały przedszkolne prowadzą nabór w oparciu o zasadę powszechnej dostępności.

             

            § 2.

             

            1. Ilekroć w regulaminie jest mowa o:

             

            1. Oddziałach przedszkolnych – należy rozumieć Oddziały Przedszkolne w Jarosławcu
            2. dyrektorze – należy rozumieć Dyrektora Szkoły Podstawowej w Jarosławcu
            3. Komisji Rekrutacyjnej – należy rozumieć komisję powołaną przez dyrektora w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego;
            4. kryteriach – należy przez to rozumieć kryteria określone w art. 20 c ust. 1 ustawy            o systemie oświaty oraz kryteria określone dla drugiego etapu postępowania rekrutacyjnego przez dyrektora
            5. liście przyjętych – należy przez to rozumieć listę kandydatów, które zostały zakwalifikowane przez Komisję Rekrutacyjną i złożyły wymagane dokumenty
              we właściwym czasie;
            6. liście nieprzyjętych – należy rozumieć listę dzieci niezakwalifikowanych do przyjęcia
              z powodu braków formalnych w dokumentacji rekrutacyjnej lub z powodu otrzymania niższej liczby punktów, niż minimalna wartość kwalifikująca do przyjęcia;
            7. wielodzietności rodziny –należy przez to rozumieć rodzinę wychowującą troje i więcej dzieci;
            8. samotnym wychowywaniu dziecka – należy przez to rozumieć, że dziecko jest wychowywane przez pannę, kawalera, wdowę, wdowca, osobę pozostającą
              w separacji orzeczonej prawomocnym wyrokiem sądu, osobę rozwiedzioną, chyba, że osoba taka wychowuje wspólnie co najmniej jedno dziecko z jego rodzicami;
            9. wniosek o przyjęcie – należy rozumieć dokument opracowany na potrzeby rekrutacji Oddziałów Przedszkolnych w Jarosławcu.

             

             

            Rozdział II

            Zasady rekrutacji

             

            § 3.

             

            1. Do oddziałów przedszkolnych  w roku szkolnym 2017/18 przyjmowane są:

             

            1. dzieci urodzone w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2011 r.w celu odbycia rocznego obowiązkowego wychowania przedszkolnego
            2. dzieci w wieku od 3 do 5 lat;
            3. w wyjątkowych wypadkach może być przyjęte dziecko 2,5 – letnie.
            1. Podstawą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym jest złożenie wniosku, który można pobrać ze strony internetowej lub bezpośrednio w placówce od dnia 01 lutego do 30 marca.
            2. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
            3. Wnioski niekompletne, wypełnione nieprawidłowo nie będą rozpatrywane.
            4. Godziny pobytu dziecka w przedszkolu zadeklarowane we wniosku są wiążące przy podpisywaniu umowy. Dopuszcza się zmiany tylko w szczególnych przypadkach.
            5. Po ogłoszeniu wyników rekrutacji rodzic dziecka zobowiązany jest do podpisania umowy,w sprawie świadczenia usług przez publiczne przedszkole na dany rok szkolny, w terminie wyznaczonym przez dyrektora placówki.
            6. W przypadku składania wniosków o przyjęcie do przedszkola do większej liczbyplacówek,rodzicokreśla

             

            § 4.

             

            1. Postępowanie rekrutacyjne składa się z następujących etapów:

             

            1. złożenie karty zgłoszeniowej w sekretariacie szkoły.
            2. postępowanie rekrutacyjne przeprowadzane przez Komisję Rekrutacyjną;
            3. podanie do publicznej wiadomości, poprzez umieszczenie w widocznym miejscu w siedzibie przedszkola listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do przedszkola;
            4. postępowanie odwoławcze;
            5. postępowanie uzupełniające, w przypadku, gdy po przeprowadzeniu podstawowej rekrutacji przedszkole dysponuje nadal wolnymi miejscami.

             

            § 5.

             

            1. Do oddziałów przedszkolnych  przyjmuje się kandydatów zamieszkałych na terenie Gminy Sitno.

            5. W przypadku, gdy wszyscy kandydaci zamieszkali w gminie są przyjęci do przedszkola pierwszego wyboru, a przedszkole dysponuje wolnymi miejscami, przeprowadza się na zasadach określonych w § 4 postępowanie rekrutacyjne dla kandydatów, którzy nie zostali przyjęci do innych przedszkoli na terenie gminy.

            6. Do przedszkola mogą być przyjęci kandydaci zamieszkali poza obszarem gminy, jeżeli po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego przedszkole nadal dysponuje wolnymi miejscami. W przypadku większej liczby kandydatów zamieszkałych poza obszarem gminy przeprowadza się postępowanie rekrutacyjne na zasadach określonych w § 5 ust. 2 – 4  regulaminu.

            7. Publikacja wyników naboru odbędzie się w terminie 14 dni od zakończeniu prac Komisji Rekrutacyjnej, jednak nie później niż do 15 kwietnia br. Poprzez zamieszczenie list dzieci przyjętych i nieprzyjętych do  danego przedszkola na tablicy ogłoszeń.

            8. Jeżeli po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego przedszkole nadal posiada wolne miejsca, dyrektor przedszkola przeprowadza postępowanie uzupełniające, które kończy się z dniem ostatnim miesiąca sierpnia roku szkolnego poprzedzającego rok szkolny, na który jest przeprowadzane postępowanie rekrutacyjne. Postępowanie uzupełniające przeprowadza się na zasadach określonych w tym rozdziale.

             

             

             

             

             

            Rozdział III

            Wymagana dokumentacja na potrzeby rekrutacji

             

            § 6.

             

            1. Podstawą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym do przedszkola jest złożenie wniosku
            o przyjęcie do przedszkola wraz z wymaganymi załącznikami.

            2. Wniosek pobiera się bezpośrednio z sekretariatu przedszkola lub strony www.spjaroslawiec.edupage.org

            3. Wypełniony wniosek wraz  z załącznikami składa się we wskazanym terminie do dyrektora przedszkola pierwszego wyboru.

            4. Do wniosku dołącza się opcjonalnie:

             

            1. oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata;
            2. orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność kandydata;
            3. orzeczenie o niepełnosprawności rodzica/opiekuna lub rodziców/opiekunów kandydata lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( t.j. Dz.U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 ze zm.);
            4. prawomocny wyrok sądu rodzinnego orzekającego rozwód lub separację lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka oraz niewychowywaniu żadnego dziecka wspólnie z jego rodzicem;
            5. dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczą zgodnie z ustawą
              o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej ( t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 135
              ze zm.);
            6. zaświadczenia o zatrudnieniu rodziców;

             

            5. Dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 4 pkt 1 i pkt 2 – 5 składa się w oryginale, notarialnie poświadczonej kopii albo w postaci urzędowo poświadczonego zgodnie z art. 76a §1 Kpa odpisu lub wyciągu z dokumentu, a także w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata.

            6. Oświadczenia, o których mowa w § 6 ust. 4 pkt 1 i pkt 4 składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań”.

            7. Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej może żądać od rodziców/ opiekunów dokumentów potwierdzających okoliczności zawarte w oświadczeniach. Przewodniczący wskazuje termin dostarczenia żądanych potwierdzeń.

            8. Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej może zwrócić się do wójta  o potwierdzenie okoliczności przedstawionych w oświadczeniach rodzica/opiekuna. Oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka może być zweryfikowane w drodze wywiadu, o którym mowa w art. 23 ust. 4a ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych.

            9.Odmowa przedłożenia dokumentów, o które zwrócił się Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej  jest równoznaczna z rezygnacją z udziału w rekrutacji, natomiast odmowa dostarczenia innych dokumentów pozbawia możliwości korzystania z pierwszeństwa przyjęcia określonego w kryteriach naboru.

             

             

             

            Rozdział IV

            Procedura  odwoławcza

             

            § 7.

             

            1. W terminie 7 dni od podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych
            i kandydatów nieprzyjętych, rodzic kandydata/opiekun może wystąpić do komisji Rekrutacyjnej z pisemnym wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia dziecka do oddziałów przedszkolnych.

            2. Uzasadnienie sporządza komisja Rekrutacyjna w terminie 5 dni od dnia wystąpienia
            z wnioskiem o uzasadnienie.

            3. Rodzic kandydata, w terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia  może wnieść do dyrektora odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej. Obowiązuje forma pisemna.

            4. Dyrektor rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej
            w terminie 7 dni od dnia otrzymania odwołania.

            5.  Na rozstrzygnięcie dyrektora służy skarga do sądu administracyjnego.

             

             

            Rozdział IV

            Przepisy przejściowe i postanowienia końcowe

             

            § 9.

             

            1.Zmiany do Regulaminu wprowadzane są na zasadach obowiązujących przy jego wprowadzeniu.

            2. Na rok szkolny 2017/18 terminy postępowania rekrutacyjnego, terminy składania dokumentów oraz terminy postępowania uzupełniającego określa dyrektor

            3. Regulamin obowiązują z dniem wydania zarządzenia dyrektora o jego wprowadzeniu.

             

            KARTA_ZGLOSZENIA.docx

             

            Agnieszka Herc

             dyrektor

             

             

          • Zimowisko

          • Związek Zawodowy Rolnictwa i Obszarów Wiejskich "REGIONY" zaprasza na zimowisko:

            Miejsce zimowiska - Dom Wczasowy "Harnaś II" Kościelisko

            Termin zimowiska 20-29 styczeń 2017 r. 

            Koszt zimowiska - 400zł za osobę

            Więcej informacji w informacje_Zimowisko_2017.zip.

          • Opłaty za dożywianie

          • Wpłaty za dożywianie za miesiąc styczeń rodzice zobowiązani są wpłacić do dnia 5.01.2017 r. a za miesiąc luty (20 dni) do 30 stycznia na podane konto bankowe:

            Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej w Jarosławcu

            Numer rachunku bankowego(NRB) 27 9644 1046 2004 4600 4581 0003

            w szkole podstawowej stawka dzienna – to 4,86 zł (w styczniu za 11 dni)

            w oddziale przedszkolnym stawka dzienna – 5,67 zł

            śniadanie – 1,08 zł

            podwieczorek – 1,08 zł

            obiad dwudaniowy – 3,51 zł

            Równocześnie informujemy że zgodnie z ustaleniami, dzieci korzystające z bezpłatnych posiłków w przedszkolu zobowiązane są wpłacić za śniadanie i podwieczorek w kwocie 2,16 zł na wyżej podane konto.

            Jednocześnie informujemy że wpłaty za dni nieobecności będą odliczane w następnym miesiącu. Niestety nie ma możliwości odliczenia wpłaty w dniu zgłoszenia nieobecności dziecka. Odliczenia będą dokonywane od następnego dnia.

          • Na zbliżające się Święta pragniemy złożyć życzenia przeżywania
            Bożego Narodzenia w zdrowiu, radości i ciepłej rodzinnej atmosferze. Kolejny zaś rok niech będzie czasem pokoju oraz realizacji osobistych zamierzeń. Życzą

            Dyrektor Szkoły, Rada Pedagogiczna, pracownicy,
            oraz uczniowie Szkoły Podstawowej
            im. Marii Dąbrowskiej w Jarosławcu